piątek, 7 marca 2008

NAPRAWA RAM ALUMINIOWYCH-LUXTECH -BEZINWAZYJNA

Ramy wycieniowane i mocno nadwyrężone lubią ostatnio pękac --wobec czego wyszłem temu na przeciw . Ostatnimi czasy naprawiałem ramy ALU, ALU-MAGNEZOWE w sposób sobie znany bez spawania ponieważ chociaż kilka firm je spawa to wynik jest podobny .Po kilku treningach lub przejażdżkach spaw trzyma a miejsce zakończenia spawu z reguły jest przegrzane i ponownie pęka. Swoją metode naprawy nazwałem -bezinwazyjna --tzw. NA WEGIEL ....Podlega ona takim samym obróbką i metodą jak w ramach karbonowych , chociaż tutaj materiałem do naprawy jest ALU to miejsce pęknięte naprawiane jest właśnie włóknem węglowym gdzie tworzy sie oplot matą i nakłada skorupe karbonowa w miejsce pęknięcia . Ramy naprawiałem w węzle podsiodłowym i suportowym i wyniki sa nadzwyczaj pozytywne .Z regóły ramy ALU powinny dać naprawić się w każdym miejscu , chociaż w ich przypadku praktyka pokazuje większy stopień trudności ze względów innej kierunkowości pęknięć niż karbonowe .CZasami ich kierunki i miejsce jest ciężko dostępne do 100 procentowej naprawy, dlatego przed podjęciem decyzji o naprawie potrzebne są zdjęcia aby zadecydować czy tą metodą zdoła się naprawić ALU rame...
JAREK
j.h.sienkiewicz@wp.pl 606-163-922

2 komentarze:

Adam Stach pisze...

Warto skorzystać z usług www.kluczykolsztyn.pl. Mają bardzo dobre ceny, jeśli chodzi o naprawę zamków. Polecam!

Adam Stach pisze...

A w mojej opinii to www.luma.com.pl to jedna z najlepszych hurtowni.